2008. augusztus 11., hétfő

Hoztam a formám

Nemrég úgy alakult, hogy új albérletbe költöztem.
Húztam halasztottam a dolgot, de végül kénytelen voltam rászánni magam a mosásra.
Szépen bepakoltam a ruhát, mosószert mindent, sőt még arra is gondoltam hogy a vízcsapot is meg kell nyitni.
Ezekután elindítottam a mosógépet, és mint aki jól végezte dolgát leültem filmet nézni.
Szerencsére kb fél óra múlva megszomjaztam, és elindultam a konyhába üdítőért( na jó igazából sörért ). Menet közben bepillantottam a fürdőbe, ahol azt láttam hogy áll a víz az egész fürdőben.
Első gondolatom az volt, hogy valami baja van a mosógépnek, de második nézésre már kiderült a hiba oka.
Amit nem vettem figyelembe, hogy az új albérletben nincs a mosógép lefolyója közvetlen bekötve a csatornába, hanem egy cső van amit mosás előtt kell a kádba rakni.
Ezt elmulasztottam, és így a víz szépen a kb másfél méter magasan a fal mellé akasztott slagból egyenesen a padlóra folyt.
Ezzel a kis malőrrel, a mosás nehézségei mellé még egy jó félórás felmosást is sikerült szerveznem magamnak.

Nincsenek megjegyzések: