2008. szeptember 12., péntek

Mcdonaldsos majdnem vacsora

Tegnap este úgy alakult, hogy volt nálam egy lány, akivel borozgattunk jól éreztük magunkat.
Ezek után ő haza indult, én pedig mivel megéheztem úgy döntöttem hogy nem csak a buszig kísérem ki, hanem elmegyek még 2 megállót a legközelebbi mcdonaldsig, és vacsorázok egyet.
Eleve nem volt biztos hogy nyitva van e még az étterem, de egy próbát gondoltam megér.
Sikeresen oda is értem 23:01 kor, és mivel 23 ig van nyitva így az ajtó zárva is volt.
Ez még nem lett volna baj, mert a mcdrive nyitva van tovább is, ezért szépen beálltam 2 kocsi mögé a sorba, és araszoltam a pénztár fele. Már majdnem odaértem, amikor eszembe jutott, hogy biztos fizetni is kell majd, ezért elkezdtem keresni a pénztárcám. Igen hamar eszembe jutott, hogy a pénztárcámat eszembe sem jutott magammal hozni, otthon pihen.
Így kiálltam a kocsik közül és éhesen hazaballagtam.

Nincsenek megjegyzések: