2008. szeptember 8., hétfő

Nyomtat,úristen ez nyomtat

Ennek a bejegyzésnek a címe abból ered, hogy az egyik kedvenc sorozatomban, a Jóbarátokban lévő jelenet jutott eszembe arról ami velem történt.
Az a jelenet amikor Rachel és Ross végre szerelmet vall egymásnak, de rossznak még Julie a barátnője. A fiuk kitalálják, hogy csinálnak egy listát a két nő jó és rossz tulajdonságairól.
Erre Chandler új laptopját használják, de az valamiért nem nyomtatja ki a listát. Később megjelenik Rachel és ekkor a laptop nyomtatni kezd. Ekkor hangzik el a címben található mondat.

Ami pedig velem történt az volt, hogy meg akartam nézni a neten a tv2 új Cápák című műsorának egy adását. Persze munkaidőben. Az én gépemen épp nincs hangfal, ezért szereztem egy laptopot, amin van hangszóró is. Persze ez egy régi lassú gép volt, de azért sikerült eljutni az ominózus videóig, de azt elindítva semmi nem történt, úgy hagytam, gondolva hogy hátha később elindul, és folytattam a dolgom az asztali gépen. A laptopról el is feledkeztem, mikor jópár perc múlva odajött a főnököm kérdezni valamit. Ekkor a laptop gondolt egyet és elkezdte lejátszani a videót, jó hangosan üvöltve az ominózus műsor föcimét. Szerencsére a főnököm elég laza, meg amúgy is tudja hogy jó munkaerő vagyok, meg szerény :) így nem szolt semmit, de a mellettem ülő kollégám alig bírta visszatartani a röhögését, amíg ott volt a főnök.

Nincsenek megjegyzések: