2009. február 17., kedd

Kelyhek

Régebben olvastam az interneten egy érdekes cikket, amiben arról volt szó, hogy egy angliai műteremmel rendelkező fiatal szobrász, Jamie McCartney nemcsak egész testeket, de vulvust és péniszt is öntött már gipszbe, bronzba vagy éppen gyantába, és a női nemi szervekről készült szobrokból egy egész falat állított össze.


A cikkben ami itt található: http://velvet.hu/blogok/muffin/2008/11/24/jamie_mccartney_b egy videó is van csatolva, ahogy lelkes önkéntesektől mintát vesz a mester a készülő műhöz.

Ez a cikk felkeltette az érdeklődésem, és megkerestem az emlegetett művet, amelyről ezt a képet találtam.


Végülis tényleg nem rossz, és pusztán művészi szempontok alapján ez lett a háttérképem a windowsban:)

Ma is épp elgondolkodtam, hogy milyen változatos is a természet, ahány nő annyi forma.

Ezt továbbgondolva úgy döntöttem végignézem én jobban ezt a kollekciót, és bejelölöm azokat, amilyenekkel már volt dolgom.Persze voltak köztük különböző személyekkel visszatérő vendégek is. Ez lett az eredmény:


Természetesen az én memóriám sem tévedhetetlen, ezért akik ismernek, és úgy érzik hiányoznak a bejelölésekből, várom a jelentkezésüket.

Természetesen azok fele is nyitott vagyok, akik úgy érzik, hogy ők olyan formákkal rendelkeznek, amilyen még nincs bekarikázva, és segítenének ezen változtatni :)

Nincsenek megjegyzések: