2009. április 20., hétfő

Overdose

Hétvégén az egyik legjobb döntésem volt, hogy kimentem a lovira.
Az ok amellett, hogy sosem voltam és mindig is érdekelt, az volt hogy Overdose is versenyzett.

Az egész hangulat tök jó volt, sok érdekes embert lehetett látni, főleg a veterán lovisok sztorizgatásai voltak érdekesek.

Terveztem , hogy fogadok is, de egyrészt a lovin a fogadási szisztéma igencsak bonyolult kívülálló újonc szemmel, másrészt valami irgalmatlan sorok voltak a pénztáraknál, így aztán mégsem tettem, pedig mint a filmekben, mindenki mondogatta a tuti tippjeit.
Ez végül is szerencsének bizonyult, mert a nap egyetlen negatívumaként a fogadó rendszer bedöglött, így senki nem nyert, visszaadták a pénzt. Végre sok ember a lovin, híveket szerezhetnének maguknak, és akkor ilyennel lejáratják magukat, hát ők tudják...

Minden futamban volt érdekes látnivaló, pláne ilyen újoncnak mint nekem, de a legizgalmasabba fő versen, Overdose futása volt.
Sok elképesztő jelzőt sorolhatnék erre a lóra, és a teljesítményére, de elég talán annyit mondani, hogy a lovat nézve azt éreztem, ilyen élménye nem sűrűn lehet az embereknek, ilyen ló valóban ritkán születik.

Ennek a lónak a Budapesti verseny puszta edzés volt, magasabb szintű versenyekre van ő teremtve, így egyáltalán nem hajszolták, és így is elképesztő fölénnyel nyert. A táv nagy részén a zsoké visszafogta, majd az utolsó pár száz méteren engedte a lovat fusson ahogy akar, és ezen a pár száz méteren a ló úgy otthagyta a többieket, mintha azok szembe jöttek volna. Természetesen pájacsúcs, sőt az ezer méteres világ rekordtól sem maradt nagyon el, mi van ha hajtják?
Aki nem volt ott sajnálhatja, mert nem mindennapi élmény volt, de megnézheti videón, pl amit én csináltam.

Mivel fényképezővel csináltam, sok ember gyűrűjében, ezért nem a legtökéletesebb, pl mikor fényképet csináltam, pillanatra leáll a felvétel:)

Nincsenek megjegyzések: