2010. szeptember 28., kedd

Most talán gyorsabban múlik


Mikor régebb szerelmes voltam és úgy pofára estem mint most, azt éreztem hogy vége, többet sosem lesz ilyen jó senkivel, ő lett volna az igazi.
Talán lehet hogy vele olyan lett volna mint az igazival
, de a mostanival is olyan lett volna mint az igazival.
És egyik sem lett volna jobb a másiknál, mindkettő szuper lett volna. Ez azt is jelenti hogy nem lehet igaz az az állítás hogy nem jöhet majd még valaki akivel majd ilyen jó lesz.

Ami maradt problémának az az, hogy rohadt sok idő telt el amíg egy olyant találtam újra akivel ezt éreztem, nagyon nehéz ilyen embert találni, és é
n már rohadt sokat vártam, és ebből már elegem van, és ha arra gondolok hogy megint ennyit kell várni egy hasonlóra, ha egyáltalán lesz, akkor elönt az elkeseredés, és úgy érzem nem bírok már ennyit várni, pláne úgy hogy talán akkor is majd egy újjabb csalódás lesz.

És pláne úgy nehéz és tart ez sokáig, hogy nem vagyok egy nagy társasági ember, sőt mondhatni magamnak való vagyok, és ha ezen nem változtatok akkor nem jönnek olyan sürün a lehetőségek.

Mert ugyan szexpartnerek jöhetnek mehetnek de
olyan akivel igazán jól is érzem magam az ritka, és ha erre gondolok még szexpartnerekkel sincs sok kedvem találkozni.

És vajon hol tarthatok?



Nincsenek megjegyzések: