2008. július 18., péntek

Hogy dögölnének meg

Sajnos múlt pénteken az a szomorú eset történt hogy ellopták a bicajom.
Én hülye azt hittem, hogy ha az embernek van egy bicaja, akkor azt lehet közlekedésre használni, menni vele ide oda, de ma Magyarországon nem így van.
Történetesen nem arról van szó, hogy valami rossz környéken, lezáratlanul hagyva suttyók elviszik az ember dolgait, mert azt még akár meg is lehetne érteni.
De nem, az Árkád bevásárló központ előtt, kialakított bicikli tároló helyen jól lezárva volt a bicaj, ezenkívül olyan helyen, ahol rengeteg ember jön megy. Én naiv azt hittem, itt biztos helyen lesz, hisz ha valaki mégiscsak olyan pofátlan, hogy fényes nappal forgalmas helyen neki állna láncot vágni, akkor ez valakinek feltűnne, és szólnának neki, vagy rendőrnek, vagy bármi.
De nem, manapság bármit csinálhatsz az utcán az emberek le se szarják, szerintem ha idős nénit vernének vas csővel, akkor is maximum 1 másodpercre lepődnének meg, majd gyorsan elfordulnának.
A másik dolog, hogy a rohadt áruházak minden négyzetmétere be van kamerázva, és egy lépést nem lehet úgy tenni, hogy ne figyelnének 10 helyről, csak hol nincs kamera? a bicikli tárolónak a környékén, hát gratulálok nekik.

Nincsenek megjegyzések: