2008. július 3., csütörtök

L'art pour l'art

Nemrég volt szerencsém a L'art pour l'art társulat egy szabadtéri előadását megnézni, és ugyan nem vagyok a rajongójuk, de nagyon tetszett a műsor, annyit nevettem hogy majdnem megfájdult az állkapcsom:) Lehet többet kellene nevessek hogy edzésben legyek.

Ma reggel jöttem bicajjal, a munkába, és szembeszél fújt, ami elég kellemetlen, mert megnehezíti az előre haladást. Ahogy ezen mérgelődtem magamban, eszembe jutott a L'art pour l'art, és a szembeszél kapcsán arra gondoltam, hogy bevehetnének az előadásukba egy jelenetet a szembeszélről(hacsak már fel nem használták ezt a szót).
Ahogy tekertem kigondoltam ehhez egy jelenetet, és ezt írom most le.

Épp családi veszekedés folyik a színpadon, ahogy úgy általában a besenyő családban, Besenyő Pista bácsi és Margit a jelenet fő szereplői.Szabadtéri színpadon jó a jelenete igazán, de mivel úgyis abszurd humorról van szó, így bárhol előadható.

Veszekedés közben Maargit felsóhajt: Milyen szörnyű szembeszél van- sopánkodva mondja -egészen felfújja a szoknyámat.
Besenyő Pista bácsi rögtön leszidja: Nooormális vagy Maaargit, hát mi az hogy szembeszél, nooormális, hát olyan nincs is, Maargit, hát nem a szem beszél, a száj beszél.
Hát jó hogy nem már orrbaszél. Vagy seggbeszél, habár ahogy téged ismerlek Maargit, amennyit te szövegelsz nálad akár ez is igaz lehet.
Margit ezen felkapja a vizet: Te Pityúú hát miket mondasz te rólam, én nem is beszélek sokat, a múltkor is ...


És innen folyik tovább a szokásos Besenyő családos történet.

Igazából először gondoltam rá hogy ezt megírom a L'art pour l'art-nak, és ha akarják felhasználják, de egyelőre mégsem tettem, mert, eléggé hirtelen összedobott rövid kis dologról van szó, amit fejben lejátszva kicsit viccesebbnek is láttam mint így leírva, de egyszer majd lehet mégis elküldöm.

Addig meg álljon itt, és ha valaki olvassa és viccesnek gondolja az írja meg:)

Nincsenek megjegyzések: