2007. augusztus 16., csütörtök

Amire még büszke is vagyok 1.

Tegnap írtam a bungee jumpingolásrol, és végül is onnan leugrani az egy kihívás volt.
Én szeretem az ilyen kihívásokat, az olyan dolgokat amiről a legtöbb ember azt hiszi hogy ő nem tudná megtenni.Pedig meg lehet tenni csak akaraterő kell hozzá.
Ilyen volt pl a Balaton körbebiciklizése még gimis koromban.
Igazából akkor sokat bicajoztam, majdnem minden nap, de egy nap nem nagyon tekertem többet 10-15 km nél és olyan mikor 30-40 km nél többet mentem az már igazán ritka volt.
Erre jön a haverom az ötlettel, hogy menjünk tekerjük körbe a Balatont, most szerveznek egy ilyent, és jópár bicajos lesz ott, és ugyan igaz hogy 210 Km de nem verseny hanem csak túra.
Hezitáltam is kemény 5 percig, aztán azt mondta egye fene, csináljuk.
Elérkezett a tekerés napja, sajnos hajnali 8 körül indultunk, de végül is sikerült felkelni és odaérni, elég jó társaság verődött össze, így jó hangulatban indultunk neki.
kb 2 óránként tartottunk 10 perc pihenőt amikor mindenki ehetett, és ihatott.
Az első pihenőnél még nem volt semmi extra, mert még nem volt meleg, de a későbbieknél már mindenki rendesen döntötte magába az italt. Én szerényen hoztam magammal otthonról kb 3 liter folyadékot, amit már délre eltüntettem magamban, és még csak nem is lötyögött bennem?:D Szerencsére a szervezők osztottak ásványvizet mindenkinek.
Meglepő volt hogy társaságban mennyivel könnyebb tekerni, egyrészt mert elterelik az ember figyelmét a saját fáradtságáról, másrészt a menet szél is kisebb.
Így Délután 5 re 9 óra tekerés, és 210 km után, és kb 7 liter folyadék elfogyasztásával később meg is érkeztünk a célba.
Nagyon jó érzés volt tudni hogy ezt is meg bírtam csinálni, és egy kis leégésen, és ülés általi fenék feltörésen kívül semmi bajom nem lett:)

Nincsenek megjegyzések: