2007. augusztus 14., kedd

Vacsora

Jajj néha olyan nehezen veszem magam rá, hogy leírjam ide a szerintem érdekes dolgokat.
Mikor történik végigpörgetem a fejemben hogy hogy lehetne jól leírni, aztán mikor gép előtt vagyok nincs kedvem.

Tegnap voltam a Szigeten, ami alapból is érdekes, de csináltam egy számomra nagyon jó dolgot.
Ezt mindenképp le kell írjam, de majd. Mert most olyan finomat főztem vacsorára, hogy muszáj közzé tennem.

Az egész úgy kezdődött, hogy reggel rájöttem én ma valami finomat akarok enni.
A Burger Kingböl kicsit sok lett az utóbbi időben, ezért úgy határoztam, ma főzni fogok.

Keresgéltem a receptek közt, de valahogy egy sem volt az igazi, vagy túl bonyolult, vagy túl egyszerű, vagy túl átlagos, vagy túl extrém, vagy túl fura, stb.
Így végül maradtam a jól bevált kajánál, a Mexikói chilisbabnál, ebben amúgy is profi vagyok már.

De ha már elhatároztam hogy főzök valami igazán jót akkor arra az elhatározásra jutottam hogy nem maradok most meg a húst pirítok, rá víz, bele a pór alap, majd bab és kukorica konzerv konfigurációnál.

Elmentem, bevásároltam, végül is por alapot vettem, mert a fűszerek összeválogatása már sok újítás lett volna.
Hazajöttem, 1 fej vöröshagymát forró olajon picit megpirítottam, majd beleöntöttem fél kiló darált sertés húst(néha marhahúst szoktam de most nem), mikor a hús is kezdett megsülni belekevertem még 4 pici paradicsomot apróra vágva. Ezt egy picit hagytam összefőzni, majd ráborítottam a port, és 2,5 dl édes vörösbort és 1dl vizet, azért nem csak bort mert akkor túlságosan az uralta volna az ízét. Ezt az egészet kavargatva felforraltam, amíg picit kezdett sürüsödni. Ekkor öntöttem bele a bonduelle csemege kukorica konzervet, és a vörös babot.
Az egészet jól összefőztem.
Szerintem nagyon jól sikerült, és a lakotársam is azt mondta jó:)
Még melegen friss kenyérrel jó adagot elfogyasztottam. Mivel nem bírtam betelni az ízével, sikerült úgy teletömni magam hogy utána órákig meg sem bírtam mozdulni.
Én a vacsora mellé a kedvenc erdélyi ásványvizemet, a Borsec-et fogyasztottam, amit az Interspárban lehet kapni.

Nincsenek megjegyzések: