2007. augusztus 3., péntek

Sziget kaland

Eddig 2-szer voltam a Sziget fesztiválon, 1-1 napot.
Szerintem jó buli volt, de ettől függetlenül nem terveztem, hogy idén kimegyek.
Egész addig így volt ez amíg az ölembe nem pottyant egy ingyen napijegy.
Még nem tudom melyik nap menjek ki, de miközben ezen gondolkodtam eszembe jutott egy emlék ami a szigeten történt velem.
Haverokkal voltunk kint a szigeten, és egész nap mászkáltunk, és ittunk. Nap közben persze meg is éheztünk és épp ahol voltunk mindig ettünk valamit. Nap végére szépen összeettem mindenféle kétes eredetű kaját. Meg is lett az eredménye ennek, estefelé rám jött a wczhetnék.
Mint derült égből a villám csapás úgy ért a szükség érzet .Nem sok kedvem volt a helyi toi-toi wcbe menni, de amilyen váratlan volt olyan erős is volt az inger. Végül is rászántam magam hogy meglátogatok egy kék dobozt. A szag alapján könnyen odataláltam, de természetesen minden ajtónál szép kis sor volt, én meg már nem tudtam, hogy álljak, hogy nehogy időelött megszabaduljak a terhemtől. Végre serény reflexel sikerült lecsapni egy épp megüresedő helységre. Már már kezdtem azt hinni, hogy megoldódnak a gondjaim, ám megdöbbenve tapasztaltam hogy nincs papír. Gyors zseb átkutatás, de 1 pici sör számlán kívül nem találtam semmit. Terhem továbbcipelve kissé sápadt arccal léptem hát ki újra a szabadba. Haver majdnem mondta, hogy milyen gyors voltam, de belefolytva a szót vázoltam a haditervet, papírt kell szerezni.
Rövid agyalás után a szigettesco mellett döntöttünk, mint potenciális budi papír lelőhely.
"Szerencsére" már sötétedett, és a helyet sem ismertük annyira, így mire megleltük a tescot már minden izmom megfeszítve kellett tartanom a méltóságom megőrzése érdekében.
Belépve láttuk hogy a tesco bizony nem üres. Kiszúrtam egy embert akinél nem volt sor, odamentem hozzá, és felvázoltam neki, hogy nekem most sürgősen wcpapír kell, mert különben baj lesz. Emberünket ez nem hatotta meg, és közölte ő csak biztonsági őr, de nem ajánlja, hogy a sarokba helyezzem jelem, mert még meg is ver.
Gondoltam ha már eddig kibírtam akkor megpróbálkozok itt is egy sorban állással, 4-5 ember volt előttem, szépen haladt is a sor, egészen az előttem levőkig, akik sejtésem szerint hollandul próbálták előadni az eladó lánynak, hogy nekik kell valami amit épp nem is látnak de hallották hogy van, és lehet le tudják rajzolni, stb. Jó pár perc után csak megkapták amit akartak. Ekkorra nekem már gyöngyözött az izzadság a homlokomon, és az ereim is kidagadtak. Sorban állás közben már kiszúrtam, hogy hol van vágyam tárgya, így az eladóhoz lépve, összeszorított fogakkal csak annyit mondtam:
- Azt kérem, de gyorsan.
A nő rám nézve megsejthetett valamit a helyzet komolyságából, és nagyon gyorsan kiszolgált.
Papír megvolt, újra irány a wc. A boltban csak 4 tekercses csomagolású papír volt, így a wchez közeledve kezemben a nagy adag papírral, mindenki láthatta, hogy komoly céljaim vannak. Talán ennek is volt köszönhető, nem tudom, de meglepően hamar sikerült bejutnom egy budiba.
Itt már megnyugodtam, nagy baj nem történhet.
Még arra is jutott időm, hogy egyik tekercs segítségével szépen több rétegben leterítsem az ülőkét, és kényelmesen elhelyezkedjek. Ekkor már teljesen komfortosnak éreztem a helyet, és véget vetettem szenvedéseimnek.
Még a papírból egy kis tartalékot magamnál tartottam, a többi papírt pedig a wcben hagytam, hasonló helyzetben lévő sors társaim megsegítésére.

Végülis komolyabb baj nélkül megusztam az esetet, és a haverokkal jót nevettünk az egészen, de ha idén megyek , szerintem viszek papírt magammal.

Nincsenek megjegyzések: