2007. augusztus 13., hétfő

Egy életkép

Hazajöttem, rosz kedvem volt, sokmindenen filóztam amit leírok, de érzelmekről nem tudok és nem szeretek írni.

erre bekapcsolom a tvt,és a következő film megy: Éjszaka a földön

http://port.hu/pls/fi/films.film_page?i_perf_id=5531103&i_where=1&i_where_tv=1

Ennek is az alábbi szöveget tartalmazó jelenete.
Egy taxisoför mondja a taxijába beült püspöknek


És hiába vagy még egy gyerek,
12 vagy 13 éves,
belül már igazi férfinak érzed magad,
lehetőségek nélkül, hogy ezt . . . a kéjt
kielégítsd, így voltak ezzel a barátaim is.
Szóval kitalálata valaki, nem én,
hanem az egyik okos cimborám,
hogy ha könnyíteni akarunk magunkon . . .
csináljuk . . .
Hogy is mondjam?
sütőtökkel.
Meleg, szép, puha, nedves,
magokkal belül, szép kerek . . .
És mi . . . segítsen Atyám,
a helyes szót megtalálni.
Mi tökkel könnyítettünk magunkon.
Aztán később, egy bizonyos kor után,
abbahagytam.

Nem tudom, hogy a barátaim
abbahagyták-e, de ez az ő dolguk.
Abbahagytam Atyám, mert éreztem
- és ebben igazat kell adjon -
mint egy felnőtt, érző, sőt
vallásos ember rájöttem,
hogy a szerelem olyan dolog,
amire mindenkinek szüksége van,
de nem zöldségekkel,
hanem valami
élővel!
Valami, ami mozog, ami meleg,
ami az ember szemébe tud nézni.
Valami, aminek lelke van.

Na jó, volt ott egy . . .
egy bárány.
Egy szép bárányka.
Atyám, látnia kellett volna.
Kedves volt, édes, csinos, szép.
Lolának hívtam.
Nem olyan ronda öreg birka,
mint a többi, hanem egy kicsi . . .
Olyan ragyogó, olyan huncut!
Puha gyapjú, két nagy szem,
amelyek rám bámultak.
Ő volt ugyanis az első,
aki rám nézett.
És micsoda édes, finom hangja volt!
El voltam varázsolva.
Nem mint a többi birka.
A mozgása olyan helyes volt.
Hozzám jött, és valahogy
rajta találtam magam.
Olyan édes volt . . . sőt erotikus!
Zavarba hozott, mert
mert néha akkor is jött,
amikor barátokkal együtt voltam.
Odajött és hozzám simult.
Az emberek kezdtek gyanakodni.
Kínos volt.
Végül az apám rájött.
Egy szörnyű felismerés.
Tudja, mit csinált?
Eladta
egy mészárosnak.
Eladta az én Lolámat
egy mészárosnak!

Hát izelítőnek ennyi, van még a filmben sok érdekes szöveg, kevésbé perverzek is, szóval érdemes megnézni.
Engem felvidított és jót nevettem rajta, ezért írtzam le:)

Nincsenek megjegyzések: