2007. augusztus 1., szerda

Tegnap

Tegnap egy elég jó kis nap volt.
Le kellett menni kecskemétre , majd Gazdagrétre is, így egéyz nap autókázhattam és nem kellett az irodában dögleni.
Annyi tírpák autós mint az M5 ösön kevés van, de ez az útszéli emlékkeresztekből is látszik.
Kecskemét egyébként meglepően szép hely, nagyon szépen fel van újítva a belváros, szép parkok vannak, meg stb.
Az egész dolognak annyi a szépséghibálya, hogy nincsenek kiírva az utcanévtáblák, így nem egyszerü bármit is megtalálni.
A főtéren lévő egyik park annyira megtetszett, hogy vettem egy fagyit és leültem a parkba az egyik padra nézelődni.
A szép környezeten kívül további pozitívum volt a sok lengén öltözött szép lány.
Ahogy ott ültem a padon, nyaltam a fagyim és néztem a szép lányokat, az jutott eszembe, hogy mennyivel jobb lenne fordítva:)

Nincsenek megjegyzések: