2007. július 28., szombat

Belehúztam az osztálykiránduláson

Egyik gimnáziumi osztály kirándulásunkon az alföldre mentünk. Egy tanyasi házat béreltünk ki, és a "nomád életmód" jegyében töltöttük az időnk. Egyik osztály társam például hozott egy amerikai foci labdát. Ha már elhozta akkor játszottunk is vele. Kiválasztottunk egy kisebb részt a réten, ahol viszonylag ritkábban hevertek a ló szarok.
Mivel a szabályokat nem ismertük, így lényegében az lett hogy a labdával egymásnak rohantunk, és birkóztunk, fellöktök egymást, stb. Nekem is sikerült egyik osztály társammal így összeakadni, és mivel egyforma erővel kapaszkodtunk a labdába, így szépen földre rántottuk egymást, de a helyzet még mindig döntetlenre állt. A dolog úgy alakult hogy pont egy vakondtúráson landoltunk. A labdabírtoklás kérdésének megoldása végett felváltva nyomtuk bele egymás fejét az ominózus vakondtúrásba. Szerencsére az alföldi talaj szépen tapadt az arcunkon, így rövid időn belül úgy néztünk ki, mint Rambó bevetés előtt. Felpillantva azt tapasztaltuk, hogy a többiek körülöttünk dőlnek a nevetéstől. Igen hamar megéreztük mi is a helyzetünk komikus voltát, és a labdáról lemondva felálltunk, és nevetve elmentünk lecsutakolni magunk.

A délutáni program íjászat volt, mivel osztály főnökünk szeretett íjjászkodni, és szerzett néhány csigás íjat, és pár karton állatkát zsákmánynak.
Mondanom sem kell én ezt a feladatot sem úgy oldottam meg ahogy azt egy átlag ember szokta.
Mivel a csigás íjat piszok nehéz kihúzni lövéshez így keveseknek sikerült. Első pár próbálkozásra nekem sem ment, de végül minden erőm összeszedve sikerült. Ha megfeszítette az ember, akkor már viszonylag könnyű volt megtartani, persze csak a megfelelő pózban. De mit nekem megfelelő póz, ha már egyszer sikerült az íjat megfeszíteni akkor gondoltam elhencegem a többieknek hogy milyen egyszerű is ez, és mi az hogy másoknak nem megy.
A dolog egyszerűségét azzal gondoltam demonstrálni , hogy az íjjat a fejem fölé emelem , majd beledugom a fejem. A dolog eddig sikerült is, ezután kezdődtek a gondok. Ebben a testhelyzetben nem bírja az ember akkora erővel megtartani az íjat. Ezzel én is így voltam, éreztem kezd kicsúszni a kezemből a dolgok irányítása, és az íj is. Amilyen gyorsan tudtam kihúztam a fejemet belőle, és az íj már össze is csapódott. Picit megijedtem mert az íjon lévő hegyes célzó vas csak pár centire a szemem előtt süvített el. De végül is gondoltam ezt is megúsztam, mondtam is a körülöttem állóknak hogy ez meleg volt, de ők csak furcsán néztek rám. Ekkor éreztem hogy valami meleg folyik az arcomon, és odanyúlva csupa vér lett a tenyerem. Mint kiderült mégsem sikerült egészen kihúznom a fejem, és az összecsapódó íj nyele olyan erővel vágott kupán, hogy a fejbőröm rögtön elzsibbadt, és nem is éreztem az ütést. Fájdalom ugyan nem volt de egy jó kis seb csak keletkezett.
Mivel az osztály főnökünk is szeretett velünk iszogatni, így már túl voltunk pár poháron.
A puszta közepén ugye nem volt semmi, a városba ilyen semmiség miatt nem akartunk bemenni, így az a nagyszerű ötlet született, hogy az osztály főnök az arcszeszével kifertőtleníti a sebem. Kissé bizonytalan voltam hogy biztos jó lesz e így, de végül is más megoldás nem volt. Az ütéstől a fejem még zsibbadt volt, így nem is csípett az arcszesz.Gondoltam ezt is egyszerűen megúsztam. Az belsőleg felhasznált szesz miatt viszont nem volt tökéletes a célzás, így az arcszesz egy része a szememben landolt. Na ez már fájt.

Éjszakai programként még aznap elmentünk egy közeli strandra. természetesen vigyáztunk rá hogy a véralkoholszint senkinél se essen le túl alacsonyra. Én sem voltam kivétel, hisz nekem fertőtleníteni kellett magam. A medence pont jó volt ahhoz hogy áztassuk magunk, olyan kb 1 méter mély, viszont alkalmatlan a fejes ugrásra. Ezt én onnan tudom, hogy ugrottam egy felest. Szerencsére nem függőlegesen, hanem egy íves ugrással, így csak az orrommal szántottam végig a medence alját. Ezek után már nyugton bírtam ülni, így több baleset akkor nem történt velem, de végül is jó kis nap volt ez.

Nincsenek megjegyzések: