2007. július 29., vasárnap

Kézifékes megállás

Egyik nap apuval elmentünk a Kisbalatonhoz kirándulni. Megálltunk ebédelni, és mivel én vezettem így apu sörözött is. Utána még bejártuk a környéket, és minden faluban meg kellett állni egy sörre.

Egy idő után nem tetszett a dolog hogy minek annyit inni, de apu azt mondta a következő falunál is, hogy álljak meg , ne szóljak bele. Én persze nem álltam meg.

Ekkor legnagyobb meglepetésemre apu minden átmenet nélkül berántotta a kéziféket. Minthogy lakott területen voltunk így nem mentem gyorsabban mint szoktam, de nem írom le mennyivel, hátha egy rendőr is ezt olvassa unalmában :)

A kézifék megtette hatását,a hátsó kerekek blokkoltak. Én meglepetésemben nem tudtam mást tenni, minthogy benyomtam a kuplungot, és próbáltam az úton tartani az autót. Nem volt egyszerű, mert a csúszó hátsó kerekek miatt kis híján megpördült az autó. Szerencsére ezt sikerült elkerülni, és fél méterrel az árkot is elkerülni.

Mivel nem jött senki szembe, és nagy nehezen megálltunk, nem lett semmi bajunk.Én elég mérges lettem, de apu is rájött hogy kicsit túllőtt a célon.
Ezután megmondtam hogy csak akkor vezetek tovább ha hátraül és nyugton marad. Kisebb vita után végül is belement, és sikeresen hazaértünk.

Azóta nem nagyon emlegettük a dolgot, max néha utalok rá ha nagyon beleszól, hogy hogyan vezetek.

Nincsenek megjegyzések: