2007. július 28., szombat

Egy furcsa nap

Régi osztály társaimmal találkoztam előző nap, és egyik volt osztály társamnál aludtam.
Még előtte soha nem voltam náluk, így nem ismertem a szüleit sem.
Reggel elmentem zuhanyozni, és mivel idegen hely volt, így bezártam a fürdőszoba ajtót.
Mint utóbb kiderült ez nagy hiba volt, mert a zár már nem volt mai darab, így amikor ki akartam menni, és fiatalos lendülettel fordítottam egyet a kulcson, az azzal a lendülettel el is tört.
Hirtelen átgondoltam a helyzetet, hogy ott vagyok egy majdnem idegen helyen, a fürdőszobában, egy szál boxerben és nem tudok kijutni, hát nem volt kellemes érzés.
Kiáltottam a haveromnak, hogy mi a helyzet, ő már akkor is viccesnek találta, én csak utólag:)
Az ajtót viszont ő sem tudta kinyitni, így szolt a szüleinek, akik hosszas keresgélés után szereztek csavarhúzót, és kiszabadítottak.
Így találkoztam először a szüleivel.
Ezek után amint lehetett távoztam, és visszajöttem Pestre, a vonat természetesen késett, de ebben semmi extra nincs.

Koleszben készítettem magamnak rántottát, és mivel rendszerető gyerek voltam, így már csak a számítógép feletti polcon volt üres hely, ahova visszaraktam az olajat, persze a peremére.Nem is kellett sok idő amíg valamit le akartam venni a polcról, és picit meglöktem.
Ezek után mint egy lassított felvételt néztem végig a zuhanást.
Éppen átszállt a monitor fölött,első veszély megúszva , gondoltam.
A monitoron túljutva épp elérte az asztal peremét, megfelelő szögben ahhoz, hogy a dugóját kilője.Itt már éreztem hogy ebből baj lesz. Alap esetben biztos csak úgy leesett volna és kész, de most nem ez történt, a dugótól megszabadulva, és az asztal peremétől kapott új lendülettől megbolondítva, az olajos flakon szépen pörögve repült tovább, ezzel megoldva hogy ne egy nagy tócsába follyon ki, hanem a szoba nagy részét szépen egyenletesen beterítse.
Megint bebizonyosodott, hogy a legjobb mindent a földön tárolni, nem túl esztétikus de mindenképp biztonságosabb.
Ha valaki próbált már olajat feltörölni, az tudja milyen tortúrán mentem át. A felmosó első törlésre megtelt olajjal, amit még a mosó szeres víz sem szedett le róla, így ezután már csak szétkente az olajat.Végül is mérnök ember lévén, a felmosó sokszori kimosásával csak megoldottam a problémát.
A reggeli kulcsos eset, és az esti olajos kaland, szépen keretbe is foglalta a napom, így úgy éreztem aznap már jobb semmit sem tenni, és lefeküdtem.

Nincsenek megjegyzések: