2007. július 28., szombat

Trainspotting feeling

Aki látta a filmet, és emlékszik Spud reggeli ébredésére az sejtheti miért ez a cím.

Én is egy lánynál aludtam.
Az előzményekhez annyit, hogy jóval fiatalabb volt nálam, szülei persze nem tudtak rólam, este borozgattunk, és az a nagyszerű ötletünk támadt, mi lenne ha nála aludnék titokban.
Végül is megoldottuk a dolgot, sikeresen belopóztunk, és az éjszakát együtt töltöttük.
Reggel persze az egész család mászkált a lakásban, így a szobából nem mehettem ki. A lány hozott nekem reggelire mindenféle gyümölcsöt, hogy éhen ne haljak rabságomban.
Hogy a főkolompos az előző napi bor, vagy a reggel éh gyomorra elfogyasztott gyümölcsök voltak, nem tudom, de tény hogy nagyon elkezdett csikarni a hasam, és éreztem nekem el kell jutnom a wcre.
Pechemre a wc-t nem lehetett volna észrevétlen megközelíteni.Röpke másfél óra volt még vissza mire kiürül a lakás. Nekem sokkal hosszabbnak tűnt ez az idő amit keresztbetett lábbal, erőlködve töltöttem, és koncentráltam, hogy be ne... . Így ülve pörgött le előtte a Trainspotting Spud os jelenete.
Végül is kiürült a lakás, éppen hogy eljutottam a Wcre, és megpróbáltatásaim ezzel véget értek.
Mivel ez egy kisvárosban történt ahol a szomszédok beszédesek, így a távozás természetesen a ház mögött a kerítésen át történt.

Nincsenek megjegyzések: