2007. július 28., szombat

Kaland az erkélyen

Egyik este átjött pár haverom buli előtt inni.
Szépen be is rúgtunk, ahogy az ilyenkor lenni szokott, de egyikük szeretett volna rágyújtani.
Mivel nálam nem lehet cigizni kimentünk a gangra.
A haverom rágyújtott, én meg nem, és ezért mással kellett elfoglaljam magam.
Azzal szórakoztam hogy a korláton előre hátra lóbáltam magam.Mindez az első emeleten történt.
Az egyik ilyen lóbálásnál sikerült túl nagy lendületet venni, és átbillentem a korlát fölött.Ahogy kapaszkodtam, átbillenésnél még fejjel lefele voltam, de mivel nem engedtem el a korlátot, így tovább fordultam, és szerencsére sikerült nem fejre esni, így egy emelet zuhanás után a fenekemmel huppantam a betonon.
A részegségnek köszönhetően könnyen vettem a dolgot, és nevetve szaladtam vissza.A haverom még mindig ott állt mozdulatlan, ahogy a zuhanás pillanatában volt. Úgy meglepődött, hogy még a füstöt is elfelejtette kifújni.
Mikor látta hogy nincs semmi bajom, kissé hitetlenkedett, hogy nem törtem ki a nyakam, de végül is csak elhitték, hogy élek.
Ezután elmentünk és egy jót buliztunk, és természetesen még ráittunk az ijedtségre.

Nincsenek megjegyzések: