2007. július 28., szombat

Egy lány, a borospohár, és én

Éppen aktuális barát nőmmel töltöttünk együtt egy kellemes éjszakát, borozgatás, miegymás.
Mikor elkapott minket a hév és egymásnak estünk a poharat az ágy mellé raktuk,ugyan mi baj történhet felkiáltással. Jól van az ott és amúgy is lusta vagyok kivinni.
Mivel igen jól éreztük magunk, a pohárról már meg is feledkeztem.
Épp egyik kedvenc pózunkban "tornáztunk", és én valahogy az ágy szélére keveredtem.
A heves mozgásnak és az ágy paramétereinek köszönhetően az egyik térdem lecsúszott, és nagyot dobbantottam a talpammal a földön.
Illetve csak majdnem a földön, mert útba esett az előzőleg gondosan odakészített pohár. Szerény súlyomtól és a lendülettől az üveg ripityára tört, és közben a talpam is szép mintásra vagdosta.
Érdekes az emberi test, én azt tapasztaltam bizonyos sérülés fölött hirtelen nem is fáj, ez most is így volt.
Azért a zuhanás és a meglepődés miatt abbahagytam amit eddig csináltam, és szépen kitipegtem a fürdőbe.Barátnőm nem látta mi történt, és kissé sértődötten kérdezte, hogy miért hagytam abba minden átmenet nélkül, és hova megyek. A vágásnak köszönhetően keletkezett vér csíkot követve utánam jött, és megértette, miért hagytam ott.
A seb fertőtlenítése majdnem olyan kellemetlen élmény volt mint a romok eltakarítása.
Ennek ellenére, egy seb kötözés után befejeztük az estét úgy ahogy terveztük:)

Nincsenek megjegyzések: