2007. július 29., vasárnap

Takarítás

A takarítás általában egy átlagos hétköznapi tevékenység az embereknél.

De nem így van ez nálam. Azért is gondolom hogy leírom hogy ma épp takarítottam mert ez nálam egy ritka kivételes alkalom.

Alapvetően a koszt én sem szeretem, de a rendetlenséggel úgy elvagyok. Van hogy valamit 1 perc lenne elrakni de képes vagyok hetekig ülni a szétszórt dolgok tetején, végül is kéznél vannak.

De ma valahogy nem így éreztem. Körülnéztem a lakásban és nem tetszett amit látok. Igazából már egy ideje érlelődött bennem a gondolat, hogy nem jól van ez itt, de úgy elvoltam.

Végre összeszedtem magam, és elpakoltam a dolgaim. Kivittem a szemetet,meglepően sokat találtam. Elmosogattam a gondosan gyűjtött mosatlant, főleg poharak gyűltek fel.
Mostam is, ágynemücsere is történt. Porszívóztam, sőt még fel is mostam. Kitakarítottam a fürdőt, lemostam holmit.

Lényegében egy egész élhető tipp topp kis lakást faragtam a szemétdombból:) Most újra visszaváltozom lusta alakká, és néhány hónapig nem tervezek ilyen akciót:

Nincsenek megjegyzések: