2007. július 28., szombat

Bicajozás

Egy másik italozós eset volt, mikor egy nagy ötlettöl vezérelve bicajjal mentem egy Gimis buliba.
A bulin persze jól éreztük magunk, és a hangulatot szesszel fokoztuk.
ennek az lett az eredménye, hogy hazafele feltétlen meg akartam mutatnimilyen ügyesen tudok bicajozni.
Erre az aluljáróba a lépcsőn lehajtást láttam megfelelő módnak.
Ugyan páran próbálták pedzegetni hogy talán mégsem jó olyan jó ötlet ez, főképpen hogy egyenesen menni sem volt egyszerü feladat.De természetesen én ezeket úgy kezeltem , hogy tudják is ők hogy miről beszélnek, így nekiláttam a mutatványnak.
Szépen lendületet vettem, és hajrá le a lépcsőn.
Néhány lépcsőfok után nekem is derengeni kezdett hogy akik le akartak beszélni talán mégsem mondtak olyan butaságot, de már nem volt visszaút. Ahogy a bicaj pattogott lefele én is rezegtem rajta mint egy kocsonya. Az elfogyasztott alkohol miatt az egyensúlyozás szóba sem jöhetett, így annyit tehettem hogy kapaszkodtam a kormányba ahogy bírtam.
Ez kb félutig elég volt arra, hogy a bicajon ülve pattogjak lefele.Félután viszont egy nagyobb döccenésnek köszönhetően megelőztem a bicajom,nehogy már az érjen le elöbb, és külön bukfenceztünk le a maradék lépcsőfokokon.
Landolás után tapasztaltam hogy a részegek védőszentje megint jól dolgozott, így egy kis koszon kívül nem történt bajom.
Ezekután már szépen toltam a bicajt hazáig.

Nincsenek megjegyzések: